lørdag den 1. december 2018

December

Så har jeg besluttet og slå hul på mine kreative hyggetimer igen...
Det er næsten som at starte forfra og har lidt svært ved og finde ud af hvor jeg skal begynde og slutte, jeg har holdt flere års pause og alle mine ting har været pakket ned. Nu er jeg ved og have det hele på plads på et meget lille garageloft men det går og jeg kan lige være der :-)
Så jeg vil starte 1 Søndag i advent med og vise et enkelt julekort jeg fik lavet igår.
Dejlig første Søndag i advent til jer.
Varme julehilsner fra Anja

5 kommentarer:

  1. Det bliver da så spændende at komme igang igen. Har selv haft pauser undervejs. I æjeblikket er jeg dog fuld af lyst og energi til at være kreativ, så jeg nyder det og glæder mig til at se, hvor langt det bringer mig.
    Sødt kort, du har lavet - jeg glæder mig til at se flere fra dig 😊

    SvarSlet
  2. Velkommen tilbage til blogverden :)

    SvarSlet
  3. Velkommen tilbage, glæder mig til at følge med i, hvad du finder på

    SvarSlet

9 December

Pyha sikke 2 dejlige skønne dage men er godt nok træt, nåede ikke og blogge igår. Fredag efter job skulle jeg fra Sønderborg hvor jeg bor ti...